Projekty Europejskie
Projekt 3.1- BUDOWANIE MARKI W INTERNECIE
Udział w projekcie jest bezpłatny!
Okres realizacji projektu: od 01.09.2019 r. do 31.08.2021 r. (III edycje szkoleń).
Grupa docelowa:
Działania będą realizowane dla 300 uczestników (120K, 180M) studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich ANS TWP w Szczecinie oraz osób z wolnego rynku z obszaru województwa zachodniopomorskiego, którzy posiadają podstawowe umiejętności posługiwania się komputerem oraz poruszania się w sieci internetowej,
Weryfikacja powyższych danych zostanie dokonana na podstawie oświadczeń uczestnika projektu, zawartych w dokumentach rekrutacyjnych.
W ramach projektu będą realizowane szkolenia z zgodnie z poniższym programem:
- Moduł 1: Twoja WWWizytowka w Internecie – 20 godzin,
- Moduł 2: Labolatorium Facebooka – 5 godzin,
- Moduł 3: Reklamuj się. Facebook Ads Manager – 5 godzin,
- Moduł 4: By zaistnieć w Sieci. Potęga Google Ads – 10 godzin.
Kurs e-learningowy w łącznym wymiarze 40 godzin składający się z 4 modułów zostanie udostępniony na platformie e-learningowej www.navoica.edu.pl.
Rekrutacja – od stycznia 2020! Liczba miejsc ograniczona.
Jak się zgłosić na szkolenie?
Należy:
- wypełnić dokumenty zgłoszeniowe poprzez formularz zgłoszeniowy TUTAJ oraz
- pobrać poniższe dokumenty rekrutacyjne, wypełnić je, a następnie wysłać (poczta lub skan na adres e-mailowy projekt3.1@anstwp.konin.pl) lub dostarczyć osobiście do siedziby Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie, ul. Zagórowska 3a, 62-500 Konin. Dokumenty można wypełnić również na miejscu w naszej siedzibie.
Terminy szkoleń:
- Edycja I 01.2019 r. – 28.02.2020 r.
- Edycja II 07.2020 r. – 30.09.2020 r.
- Edycja III 01.02.2021 r. – 31.03.2021 r.
Szczegółowe informacje:
Barbara Pick
projekt3.1@anstwp.konin.pl
tel. 91 424-32-14
Regulamin udziału w projekcie
Załącznik nr 1- Kwestionariusz
Załącznik nr 2- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
Załącznik nr 3- Oświadczenie uczestnika
Załącznik nr 4- Zobowiązanie uczestnika projektu